حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1038 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
بهترین پادزهر دسیسه‌های دشمنان کلام وحی است
29 سپتامبر 2012 - 7:28
شناسه : 63
بازدید 329
15

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، خیرالنسا عباس‌زاده، مدیر مهد قرآن مبین قشم گفت: کودکان با داشتن فطرت پاک خود می‌توانند درس خوب بودن را به ما بیاموزند. ما باید این پاکی را با قرار دادن کلام‌های زیبا حفظ کنیم و بهترین کلام، کلام خداوند است. وی با بیان جایگاه والای قرآن، خاطرنشان کرد: […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، خیرالنسا عباس‌زاده، مدیر مهد قرآن مبین قشم گفت: کودکان با داشتن فطرت پاک خود می‌توانند درس خوب بودن را به ما بیاموزند. ما باید این پاکی را با قرار دادن کلام‌های زیبا حفظ کنیم و بهترین کلام، کلام خداوند است.

وی با بیان جایگاه والای قرآن، خاطرنشان کرد: قرآن کلامی است که هر شنونده‌ای را به سوی خود جذب می‌کنند و اگر این کلام با پوست و گوشت ما یکی شود، هیچ غیر خدا را اطاعت نمی‌کنیم.

عباس‌زاده بیان کرد: کودکان به فرموده پیامبراعظم(ص) مزرع آماده کشت هستند و این سخن رسالت ما را برای تربیت کودکانمان سنگین‌تر می‌کند. امروزه دشمنان اسلام با دسیسه‌های گوناگون سعی در انحراف فرزندانمان دارند که بهترین پادزهر این دسیسه‌ها کلام وحی است.

مدیر مهد مبین عنوان کرد: در چند سال گذشته این مهد توانسته است خدمات شایسته‌ای را برای مردم قشم داشته باشد و برنامه‌های متنوعی را در آموزش‌های خود اجرا کند. آموزش حفظ قرآن، آیات موضوعی قرآن، احادیث و اشعار مذهبی از جمله برنامه‌های مهد قرآن مبین در شهر قشم است.

عباس‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک امیدواریم جمعی از خردسالان عزیزمان را برای حفظ کل قرآن کریم آماده کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.