حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1038 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
برگزاری طرح «ضیافت قرآن» در مدارس قشم
17 آوریل 2023 - 7:15
شناسه : 6603
بازدید 137
3
طرح محبت و مهربانی

  مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم صلی الله علیه وآله وسلم شهرستان قشم از برگزاری طرح «ضیافت قرآن در مدارس » با همکاری آموزش و پرورش در ماه مبارک رمضان خبر داد. عباس بازماندگان با اشاره به برگزاری طرح «ضیافت قرآن در مدارس» گفت: این طرح در قالب طرح قرائت قرآن، تواشیح، مسابقات […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم صلی الله علیه وآله وسلم شهرستان قشم از برگزاری طرح «ضیافت قرآن در مدارس » با همکاری آموزش و پرورش در ماه مبارک رمضان خبر داد.

عباس بازماندگان با اشاره به برگزاری طرح «ضیافت قرآن در مدارس» گفت: این طرح در قالب طرح قرائت قرآن، تواشیح، مسابقات قرآنی و بیان معارف قرآن در مدارس شهرستان قشم برگزار می‌شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم صلی الله علیه وآله وسلم با اشاره به اینکه این طرح با محوریت تفسیر موضوعی قرآن در حوزه ابعاد مختلف زندگی و شخصیت اجتماعی است تاکید کرد:ماه مبارک رمضان، ماه خلوص، بندگی و گام نهادن انسان در مسیر تکامل است این ماه پرفیض، امسال با بهار طبیعت تقارن پیدا کرده و چه زیباست که بهار دل را با بهار طبیعت پیوند بزنیم و از این ماه بهترین استفاده را ببریم.

وی بیان داشت: ایجاد شور و نشاط معنوی با ارائه دستاوردهای قرآنی ومعنوی در ماه مبارک رمضان در بین دانش‌آموزان، توجه به توسعه فرهنگ قرآنی و ترویج و ارائه سبک زندگی اسلامی-ایرانی-انقلابی در بین دانش آموزان ، خانواده ها و مربیان از دیگر اهداف اجرای این طرح می‌باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.