حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1038 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
یک روحانی : سیره نبوی باید در جامعه نهادینه شود.
29 دسامبر 2015 - 17:43
شناسه : 2386
بازدید 410
4

[warning]یک روحانی : سیره نبوی باید در جامعه نهادینه شود.[/warning] [note]یک روحانی گفت : امروز جامعه اسلامی از بداخلاقی و زشت خویی لطمه می خورد و نیاز است خلق نبوی در جامعه نهادینه شود.[/note] حجت الاسلام والمسلمین سجاد بازماندگان افزود : اگر می خواهیم مظهر دین باشیم باید به جای بداخلاقی در جامعه ، زیبایی […]

ارسال توسط :
پ
پ

[warning]یک روحانی : سیره نبوی باید در جامعه نهادینه شود.[/warning]

[note]یک روحانی گفت : امروز جامعه اسلامی از بداخلاقی و زشت خویی لطمه می خورد و نیاز است خلق نبوی در جامعه نهادینه شود.[/note]
حجت الاسلام والمسلمین سجاد بازماندگان افزود : اگر می خواهیم مظهر دین باشیم باید به جای بداخلاقی در جامعه ، زیبایی های اسلام را به جهانیان نشان دهیم.
وی رمز مظلومت معصومین علیهم السلام در طول تاریخ را عدم شناخت و آگاهی جامعه نسبت به دین و امام زمان خویش دانست و اظهار داشت: رفتار و شخصیت نبی اکرم (ص) باید در جامعه نهادینه شود و اگر می خواهیم اسلامی زندگی کنیم باید انسان باشیم چرا که خط و رسم زندگی پیامبر اسلام (ص) این گونه بود.
این روحانی افزود : پیامبر بزرگوار اسلام با سیره عملی خودش همه امت مسلمان را به وحدت ویک پارچگی سفارش می کرد و می فرمود: “ای مردم خدای شما واحد و پدرتان واحد همه شما از آدم وآدم از خاک ، هیچ برتری عربی بر عجمی ندارد مگر بتقوی”.
بازماندگان اظهار داشت: امروز توطئه‌ها علیه اسلام با شکل و قالب‌های جدیدی ادامه دارد و دشمن درصدد خاموشی نور اسلام است، نوری که امروز تمام جهان را فراگرفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.