حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1038 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛ برگزاری جشن بازگشایی مهد کودک مبین قشم+تصاویر
23 سپتامبر 2019 - 14:37
شناسه : 5282
بازدید 744
21

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الضحی : صبح دوشنبه و با آغاز سال تحصیلی در اولین روز از فصل پاییز و همزمان با سراسر کشو  زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مهد مبین قشم نواخته شد . مدیر مهد کودک( مهد قرآن ) و پیش دبستانی مبین قشم در آیین جشن بازگشایی مهد گفت […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الضحی : صبح دوشنبه و با آغاز سال تحصیلی در اولین روز از فصل پاییز و همزمان با سراسر کشو  زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مهد مبین قشم نواخته شد .
مدیر مهد کودک( مهد قرآن ) و پیش دبستانی مبین قشم در آیین جشن بازگشایی مهد گفت : تلاش ما در این مهد علاوه بر اینکه از این کودکان نگهداری می کنیم با ایجاد فضای مناسب و کارآمد و با استفاده از مربیان مجرب و آموزش دیده، آموزش های مرتبط با این گروه های سنی را در حیطه های مختلف چون اجتماعی،اخلاقی، عاطفی، ورزشی-تفریحی، بهداشتی، هیجانی و انگیزشی فراهم کنیم.
عباس زاده با تاکید بر نقش موثر آموزش و تربیت دینی در این سنین افزود : در سال تحصیلی جدید کودکان علاوه بر آموزش معمول دوره های خلاقیت فردی و مهارتهای زندگی با هدف شکوفایی استعدادها تربیت و آموزش های دینی را خواهند دید.
وی بیان داشت : ترویج آموزش ها و مهارت های دینی و اخلاقی یکی از اهداف مهم مهد مبین قشم در این سال ها بوده است و امسال نیز برنامه های متنوعی را خواهیم داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.