حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1038 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
مرگ بر آمریکا شعار اصلی ملت ایران است
04 نوامبر 2015 - 11:45
شناسه : 2275
بازدید 394
3

[note]سردار میر احمدی [/note] [warning]مرگ بر آمریکا شعار اصلی ملت ایران است[/warning] مراسم یوم الله ۱۳ آبان در جای جای شهرستان قشم با حضور مردم ولایتمدار ، مسئولین و دانش آموزان برگزار شد. مراسم یوم الله ۱۳ آبان در جای جای شهرستان قشم با حضور مردم ولایتمدار ، مسئولین و دانش آموزان برگزار شد. سردار […]

ارسال توسط :
پ
پ

[note]سردار میر احمدی [/note]

[warning]مرگ بر آمریکا شعار اصلی ملت ایران است[/warning]

IMG_8922
مراسم یوم الله ۱۳ آبان در جای جای شهرستان قشم با حضور مردم ولایتمدار ، مسئولین و دانش آموزان برگزار شد.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان در جای جای شهرستان قشم با حضور مردم ولایتمدار ، مسئولین و دانش آموزان برگزار شد.

سردار سید مجید میر احمدی در آئین روز مبارزه با استکبار جهانی جزیره قشم گفت : با توجه به همه اتفاقاتی که در سالهای اخیر اتفاق افتاده است و عده ای در داخل و خارج  تلاش کردند تا چهره آمریکا را برای مردم ایران تغییر دهند اما ملت با بصیرت و آگاه ایران همچنان شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند.

وی افزود : حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دهنده این است که مردم دشمن خود را به خوبی می شناسند و این تفکر که ملت ایران روحیه مقاومت و ایستادگی خود را از دست داده تصور غلطی است که عده ای به دنبال القای آن در جامعه هستند.

جانشین معاون اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد : مذاکرات هسته ای به این معنا نیست که ما دست از آرمانها و اعتقادات خود برداشته ایم و مردم هیچ گاه دشمنی دشمنان علی الخصوص آمریکا را فراموش نخواهند کرد و شعار مرگ بر آمریکا توسط مردم گواهی بر این ادعاست.

وی توجه به بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری را بیش از همیشه برای مسئولین و مردم لازم دانست و تصریح کرد : مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود اعلام نمودند که دشمن به قول خود وفا دارنیست و ما هم ضمن اعلام وفاداری به فرامین مقام معظم رهبری اعلام می کنیم که همچنان بیدار و هوشیار هستیم و در سنگر مبارزه با آمریکا خواهیم ایستاد.

لازم به ذکر است در این مراسم امام جمعه شهرستان ، فرماندار و بعضی از مسئولین ادارت حضور داشتند .

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.