حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1038 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشور(طرح ملی تلاوت ) در قشم برگزار می شود
24 ژانویه 2018 - 8:39
شناسه : 4285
بازدید 473
2

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(ص) قشم در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی الضحی گفت : در راستایی تشویق کودکان و نوجوانان محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز طرح ملی تلاوت در مدارس و مساجد شهرستان روز چهارشنبه برگزار می گردد. عباس بازماندگان افزود : این محفل نورانی با حضور قاریان […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(ص) قشم در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی الضحی گفت : در راستایی تشویق کودکان و نوجوانان محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز طرح ملی تلاوت در مدارس و مساجد شهرستان روز چهارشنبه برگزار می گردد.

عباس بازماندگان افزود : این محفل نورانی با حضور قاریان نوجوان در تمام مساجد و امامزاده سید مظفر قشم بعد از نماز مغرب و عشا و صبح چهارشنبه در مدارس قشم برگزار می شود.

وی بیان داشت : موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(ص) قشم مجری برگزاری این طرح کشوری در این شهرستان می باشد و آمادگی کامل برای آموزش قرآن برای کودکان و نوجوانان را دارد.

آئین اختتامیه مرحله نیمه نهایی طرح ملی تلاوت قرآن روز ششم بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد النبی (ص) شهر قشم برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش، طرح ملی تلاوت از سال ۱۳۹۱ با رونمایی رسمی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قران کریم در تهران آغاز به فعالیت کرد و سال ۱۳۹۳ عنوان موفق ترین طرح قرآنی کشور را از آن خود کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.