حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1038 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن در قشم برگزار می شود
10 دسامبر 2016 - 11:52
شناسه : 3793
بازدید 364
5

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(ص) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی الضحی گفت : دوره های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن به صورت عمومی و تخصصی در شهر قشم برگزار می شود. عباس بازماندگان افزود : آموزش قرآن و فراگیری علوم قرآنی  در هر رده سنی باید اتفاق بیفتد در همین راستا این […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(ص) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی الضحی گفت : دوره های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن به صورت عمومی و تخصصی در شهر قشم برگزار می شود.

عباس بازماندگان افزود : آموزش قرآن و فراگیری علوم قرآنی  در هر رده سنی باید اتفاق بیفتد در همین راستا این موسسه با مشارکت کانون های مساجد و بسیج و کمیته امداد اقدام به برگزاری دوره های تخصصی و عمومی در این شهر نموده است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از دوره های قرآنی بیان داشت : دوره های روخوانی و روانخوانی قرآن در محل موسسه روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه در ساعت ۱۸ برگزار می شود.

بازماندگان اظهار داشت : در مسجد حضرت ابالفضل العباس (ع) قشم در روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء و در کمیته امداد امام خمینی (ره) روز سه شنبه این دوره ها برگزار می شود.

وی افزود : به زودی در دیگر مساجد و محلات نیز این دوره ها برگزار می شودphoto_2016-12-10_08-11-34-copy

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.