حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1038 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
تجلیل از خادمین و کنیزان حضرت زهرا (س) در قشم
15 ژانویه 2023 - 5:55
شناسه : 6547
بازدید 70
2

  مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(ص) شهرستان قشم در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و تجلیل از خادمان و کنیزان حضرت زهرا(س) اظهار کرد: رسول اکرم (ص) ، ائمه معصومان و خاندان نبوی به عنوان معصومان ، بهترین الگوی ما مسلمانان و شیعیان هستند و در این میان حضرت فاطمه زهرا (س) […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(ص) شهرستان قشم در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و تجلیل از خادمان و کنیزان حضرت زهرا(س) اظهار کرد: رسول اکرم (ص) ، ائمه معصومان و خاندان نبوی به عنوان معصومان ، بهترین الگوی ما مسلمانان و شیعیان هستند و در این میان حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی بی نظیری به خصوص برای بانوان می باشد.

عباس بازماندگان افزود : افتخار خدمت به اهل البیت (ع) از مهم‌ترین دلایل حضور این بانوان در هر شرایطی  از سال می باشد که نشات گرفته از عشق و ارادت به ائمه معصومین و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

وی بیان داشت : تقدیر و تجلیل از کنیزان و خادمان اهل البیت (ع) یکی از وظایفی است که باید به صورت مستمر و همیشگی انجام شود.

این مراسم که همزمان با جشن میلاد حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) و فرزند برومنداشان حضرت امام خمینی (ره) در محل مسجد حضرت ابالفضل العباس (ع) برگزار شد با اهدای هدایایی از خادمین و کنیزان  حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) تجلیل شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.