حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1038 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
برگزاری یلدای فاطمی با دستگیری از نیازمندان
22 دسامبر 2021 - 4:56
شناسه : 6283
بازدید 218
4

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الضحی به مناسبت شب یلدا و همزمانی آن با ایام فاطمیه (س) جمعی از جوانان با همراهی خیرین اقدام به توزیع میوه و شیرینی در بین خانواده ها نیازمند نموده اند . مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(ص) قشم در حاشیه این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم […]

ارسال توسط :
پ
پ
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الضحی به مناسبت شب یلدا و همزمانی آن با ایام فاطمیه (س) جمعی از جوانان با همراهی خیرین اقدام به توزیع میوه و شیرینی در بین خانواده ها نیازمند نموده اند .
مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(ص) قشم در حاشیه این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند باید میان هویت اسلامی و ایرانی ما پیوندی دقیق و البته با حفظ و احترام به مقدسات و شعائر دین شکل گیرد افزود:امسال و سال آینده که ایام فاطمیه با مناسبت ملی یلدا همزمان شده است، بتوانند از این ظرفیت میهنی برای تعظیم شعائر دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی استفاده کنند.
براساس این گزارش حضور جوانان انقلابی و جهادی می تواند به محرومیت زدایی کمک بسیاری نماید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.