حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1038 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
آموزش نماز ویژه قرآن آموزان مهد مبین قشم
26 دسامبر 2018 - 5:58
شناسه : 4756
بازدید 393
16

مدیر مهد قرآن مبین قشم در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی الضحی گفت : در راستای آشنایی خردسالان از مهد ار بدو تاسیس آموزش نماز ویژه قرآن آموزان مهد مبین را در برنامه های خود قرار داده است. عباس زاده بیان داشت : امروزه کودکان باید برای رشد و تعالی دینی با نماز و قرآن […]

ارسال توسط :
پ
پ
alzoha313's profile picture
مدیر مهد قرآن مبین قشم در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی الضحی گفت : در راستای آشنایی خردسالان از مهد ار بدو تاسیس آموزش نماز ویژه قرآن آموزان مهد مبین را در برنامه های خود قرار داده است.
عباس زاده بیان داشت : امروزه کودکان باید برای رشد و تعالی دینی با نماز و قرآن آشنا باشند و این خطای بس بزرگی است که فرزندان ما در سنین کودکی از فرامین الهی دور باشند.
وی افزود : برخی از والدین بنا به موارد مختلف آموزش های دینی را از فرزندان خود دریغ می کنند که در آینده این موضوع باعث دری فرزندان از آموزه های دینی خواهد شد.
  • Image may contain: 3 people, people standing and shoes
    Image may contain: one or more people and indoor

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.