حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1038 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
همایش پایان سال تحصیلی مهد قرآن مبین قشم برگزار شد
15 می 2013 - 7:30
شناسه : 69
بازدید 426
16

مدیر مهد کودک و مهد قرآن مبین قشم از برگزاری همایش فارغ‌التحصیلی قرآن‌آموزان مهد قرآن مبین قشم در ساختمان مهد خبر داد. به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، عباس‌‌زاده، مدیر مهد کودک و مهد قرآن مبین قشم با بیان این خبر افزود: همایش فارغ‌التحصیلی قرآن‌آموزان با حضور جمعی از خانواده‌ها، مربیان و خردسالان مهد […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر مهد کودک و مهد قرآن مبین قشم از برگزاری همایش فارغ‌التحصیلی قرآن‌آموزان مهد قرآن مبین قشم در ساختمان مهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، عباس‌‌زاده، مدیر مهد کودک و مهد قرآن مبین قشم با بیان این خبر افزود: همایش فارغ‌التحصیلی قرآن‌آموزان با حضور جمعی از خانواده‌ها، مربیان و خردسالان مهد برگزار شد.

وی بیان کرد: این جشن با اجرای برنامه‌هایی همچون قرائت دسته‌جمعی قرآن، اجرای سرودهای دینی، برگزاری مسابقات تفریحی و اعطای جایزه همراه بود.

عباس‌زاده با اشاره به حضور خانواده‌های شیعه و اهل سنت در مهد افزود: اتحاد و همدلی و وحدت مردم شهرستان با همدیگر باعث شده است که زندگی خوبی بین مردم حاکم باشد و ترویج فرهنگ قرآنی این کلام الهی که بزرگترین پیوند دهنده قلب‌ها است، می‌تواند این وحدت و همدلی را حفظ کند.

مدیر مهد قرآن مبین قشم اظهار کرد: سال تحصیلی ۹۲_ ۹۱ سال پرباری از لحاظ آموزشی برای مهد بود چراکه آموزش‌های خوب، کاربردی و تأثیرگذاری را توانستیم در ساختار آموزشی اجرا کنیم که مورد توجه تمام خانواده‌ها قرار گرفت.

وی افزود: امروزه با وجود پیشرفت‌های بشری ارتباط بین اعضای خانواده بسیار کمرنگ شده است و برای نجات از این بن‌بست باید از راه حل‌های مناسب استفاده شود.

مدیر مهد قرآن مبین قشم بیان کرد: دین مبین اسلام و قرآن درمان و راهکارهای مناسبی را برای تحکیم خانواده در نظر دارد که با آشنا کردن مردم به این علوم می‌توان از آن بهره برد.

عباس‌زاده افزود: حضور کودکان در برنامه‌های دینی و قرآنی تضمین آینده آن‌هاست و ما والدین باید برای سعادت فرزندانمان این راه‌ها را هموار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هرساله در این شهر استقبال خوبی از فعالیت‌های قرآنی صورت می‌گیرد که جای دارد توجه بیشتری از سوی مسئولان فرهنگی به موضوع قرآنی صورت گیرد.

عباس‌زاده در پایان یادآور شد: کلاس‌های مهد در ایام تابستان نیز تشکیل می‌شود و امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته‌ای را برای فرهنگ متعالی قرآنی در این شهرستان داشته باشیم.

یادآور می‌شود، در پایان برگزاری این مراسم، گواهینامه فارغ‌التحصیلی قرآن‌آموزان مهد نیز به ایشان اعطا شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.