حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1038 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
موسسات می توانند تا سقف ۱۵ میلیون تومان از اتحادیه وام بگیرند
30 می 2015 - 18:39
شناسه : 1547
بازدید 503
10

پاسخ به نظرات مخاطبین/ بخش دوم؛ اعطای وام موسسات می توانند تا سقف ۱۵ میلیون تومان از اتحادیه وام بگیرند/ درخواست خود را ارسال کنید حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در گفت و گویی به پاسخگویی به نظرات مخاطبین پرداخت و در بخش دوم این گفت و گو مباحثی را در […]

ارسال توسط :
پ
پ

پاسخ به نظرات مخاطبین/ بخش دوم؛ اعطای وام

موسسات می توانند تا سقف ۱۵ میلیون تومان از اتحادیه وام بگیرند/ درخواست خود را ارسال کنید

حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در گفت و گویی به پاسخگویی به نظرات مخاطبین پرداخت و در بخش دوم این گفت و گو مباحثی را در خصوص اعطای وام ویژه مؤسسات قرآنی مطرح کرد،

به گزارش پایگاه خبری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور «اتقان نیوز» حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در گفت و گویی به پاسخگویی به نظرات مخاطبین پرداخت و در بخش دوم این گفت و گو مباحثی را در خصوص اعطای وام ویژه مؤسسات قرآنی مطرح کرد.

وی با اشاره به امضای قرارداد میان اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و بانک رسالت، عنوان کرد: در راستای حمایت از مؤسسات مردم نهاد قرآنی و ارائه خدمات مالی به مدیران مؤسسات، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، اقدام به امضای تفاهم نامه همکاری با بانک رسالت نموده است.

وی افزود: طبق قرارداد تنظیم شده، به مؤسسات قرآنی سراسر کشور تا سقف ۱۵ میلیون تومان و به فعالان قرآنی نیز تا سقف ۷٫۵ میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد که البته مبلغی بیش از سقف درنظرگرفته شده، به موسسه ای اعطا نخواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور خاطر نشان کرد: این مبلغ بر اساس نیاز و درخواست مؤسسات، بررسی شده و در صورتی که موسسه ای واجد شرایط دریافت وام باشد، به شعبه مرکزی بانک رسالت معرفی می‌شود.

وی تاکید کرد: در ادامه بانک رسالت با توجه به آدرس موسسه قرآنی متقاضی، شعبه ای را برای پیگیری انتخاب و پرونده موسسه، به نزدیک‌ترین شعبه ارجاع داده می‌شود.

محمدی خاطر نشان کرد: دیگر مراحل پروسه اخذ وام، مانند تشکیل پرونده، معرفی ضامن و … بر عهده خود مؤسسات است.

وی در پایان گفت: بازپرداخت این وام با کامزد ۲ درصد صورت خواهد گرفت.

 

محمدی ابراز امیدواری کرد که این قبیل خدمات از مشکلات مالی مؤسسات گره گشایی کند، بنابراین  لازم است، موسسات درخواست وام خود را به آدرس ایمیل اتحادیه به نشانی:‌info@etghan.ir  ارسال نمایند.

گفتنی است،‌ نامه درخواست وام باید در سربرگ موسسه  و همراه با مهر و امضای مورد تایید موسسه تهیه  و ارسال شود و درخواست باید مستدل باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.