حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1038 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
مراسم جشن میلاد حضرت زهرا در تالار وحدت قشم برگزار شد
11 آوریل 2015 - 11:45
شناسه : 1476
بازدید 414
11

[note]مراسم جشن میلاد حضرت زهرا در تالار وحدت قشم برگزار شد[/note] مراسم با شکوه جشن میلاد فاطمه زهرا (س) و روز زن، و همچنین سالروز تولد حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران جمعه شب با حضور مشاور دبیرکل در امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب، تنی چند از مسئولان جزیره قشم در […]

ارسال توسط :
پ
پ

[note]مراسم جشن میلاد حضرت زهرا در تالار وحدت قشم برگزار شد[/note]

IMG_7503

مراسم با شکوه جشن میلاد فاطمه زهرا (س) و روز زن، و همچنین سالروز تولد حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران جمعه شب با حضور مشاور دبیرکل در امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب، تنی چند از مسئولان جزیره قشم در تالار وحدت شهر قشم برگزار شد.

در این مراسم گفت: برای هدایت صحیح نسل های آتی کشور باید الگوسازی مناسب را از سنین کودکی و نوجوانی انجام دهیم.

«طوبی کرمانی» بیان کرد: اسلام، هزار و ۴۰۰ سال پیش از اقناع سخن گفته و این روش را یکی از بهترین روش ها به منظور تربیت انسان ها برشمرده است.

وی اظهار کرد: هالیوود، بالیوود و هم اکنون «وب وود» راه تفکرات غرب را در پیش گرفته و بسیاری از ویدئوهای منتشرشده در فضای مجازی نیز به دنبال جایگزینی احساسات به جای عقلانیت هستند.

به گفته مشاور دبیرکل در امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب، اگر می خواهیم جوانان ما به خدا نزدیکتر شوند، باید با توصیف ویژگی های حضرت فاطمه (س)، فرزندانمان را نسبت به قرب الی الله و حرکت از مسیر فرش تا عرش هدایت کنیم.

وی افزود: جوانان ما باید بدانند که الگویی اسلامی همانند حضرت زهرا (س) دارند و می توان با پیروی از آن بانوی گرامی ضمن بهره مندی از مزایای زندگی سالم در دنیا، در آخرت نیز سعادتمند بود.

بر اساس این گزارش در پایان مراسم نیز از ده نفر از مادران شهدای قشم توسط سازمان منطقه آزاد قشم تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.